mandag 6. april 2009




Må jo slenge med hvilken foundation som jeg syns er best også da. Er ingen ekspert på foundation dessv. har nesten aldri brukt det, og den jeg har bruker jeg mest som dekk"stift" (?) hehe. Denne får du kun på enkelte apotek , og fungerer for Imperfections i huden (urenheter ,store porer, rød hud osv.) Den tetter ikke igjen porene, er tyntflytende og legger seg ikke som klomper på huden. Og den lukter rent og godt - ikke overparfymert gammel dame lukt .

Den inneholder et stoff som heter Zincadone A som exfolierer døde hudceller, reduserer bakterieveksten, regulerer og fremmer celleveksten. Altså en talgresistent teknologi som absorberer overflødig talg . How GEnious .. for meg da vel og merke som har litt Uren hud til tider.
Den virker verken uttørrende eller fet på huden . Og koster 164,- kr for 30ml. som jeg kan love deg at varer lenge. Jeg har hatt min i snart 6mnd og er bare halvtom. Men som sagt , jeg bruker ikke i hele ansiktet . Kun på utvalgte steder i t-sonen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar