fredag 27. mars 2009








Jeg har ikke hunder, jeg har sove-hunder. Tara ellssssker avslappning og fred og ro- just like me. Vi har mye til felles. Visste dere at hunder også kan ha "pms" ? Tara er extra knurrete og morsk i perioden hun har løpetid. kremt, også just like me. Hadde jeg Kunnet knurre så hadde jeg garantert gjort det.  Felix derimot har en veldig guttete væremåte , han er likeglad , leken og mere røff i gangen. Han er aktiv og snill , liker å terge Tara endel -helt til hun sprekker og bjeffer til han. Setter han på plass ;)  De er som jing og jang. En fin flyt i fra hver verden som utfyller hverandre. Han er A-hund ( jeje u know what I mean) og hun er B-hund - som i døgnrytme.Begge er omplasserings hunder eller adopterte som Jeg liker å si :) Fikk Tara da hun var ca. 1 år og Felix 7.mnd . Må si at de er to vidt forskjellige hunder fra da vi fikk dem til det de er nå, de er beibiene vårs og er blitt to veldig kosete hunder som er avhengige av hverandre. De kom fra to fine hjem, men årsakene var allergi og rett og slett samvittighet for å ikke gi de nok tid og oppmerksomhet . Har fortsatt kontakt med de tidligere eierne og vil fortsette med det. Vet at de gjor det beste valget for alle parter. Vi elsker de av hele vårt hjerte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar