tirsdag 24. mars 2009




Mamma´s valp er endelig kommet!! :) de hentet henne i Bergen i helgen. Var som selve julaften å få henne hit, de har snakket om å få seg ny hund nå i 2 år etter familie legenden Pønki tok kvelden etter 17 år . FAntastisk morsom og underholdende hund i samme rase som denne=bearded collie. Hun var "søsteren" min i alle år fra jeg var 6-7år gammel. Dette er det jeg personlig ser på som den fineste hunderasen i verden. Siden det var så vanskelig å ha en fotoshoot med lillingen idag ,lastet jeg like gjerne opp en video av henne. ( Har en spes. stemme når jeg snakker med hunder ja -just ignOoore )
Det eeeneste jeg ikke kan bestemme nå som jeg ikke bor hjemme mer er hvilket navn den skal ha..såehh... de har bestemt seg for navnet GUcci! oh jes.. ............ Ironisk når hun ikke er en veske-hund i det heele tatt -ikke gym-bag hund engang.Og ser ut som en stor vandrende skitten mopp med dreads når den blir voksen.En svær labbetuss ved navnet gucci. JEg blir ikke å GAule navnet hennes midt i Tromsø sentrum for å si d sånn. Et Hån mot merkevaren og glamouren som er forbindet mot det tenker kanskje noen. fønni anywayzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar